0

Повернення та обмін товарів

Чи можливо повернути або обміняти товар?

У межах України інтернет-магазин petopia.com.ua дотримується українського Закону "Про захист прав споживачів" і надає можливість повернути або обміняти товар.

У випадку, якщо ви бажаєте повернути або обміняти товар, ви можете зробити це протягом 14 днів з моменту отримання замовлення (незалежно від способу доставки: транспортна компанія, кур'єрська доставка або самовивіз). Якщо придбаний товар не задовольнив вас з якихось причин (непідходящий колір, якість, характеристики тощо), ви можете звернутися до нас для повернення коштів, якщо немає можливості обміняти його на інший товар.

Зверніть увагу, що повернення або обмін товару можливі лише за наступних умов:

  • товар не має слідів використання, подряпин, сколів або потертостей, наприклад, для акваріумів не повинно бути наливання води тощо;
  • упаковка не пошкоджена (не розпакована для кормів та товарів з герметичним упакуванням) і товар виглядає так само, як при отриманні, з усіма етикетками виробника;
  • товар, який ви замовили, підлягає поверненню або обміну згідно з українським Законом "Про захист прав споживачів". Список таких товарів можна переглянути за посиланням.

Ви можете повернути такий товар лише у таких випадках:

  • він не відповідає вашому замовленню;
  • термін придатності закінчився;
  • упаковка не містить обов'язкових відомостей, таких як маркування, дата виготовлення, термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виробника з назвою, місцем і юридичною адресою, а також відомості про уповноваженого представника, який має право продавати цей продукт, а також маса та об'єм продукту.

Як звернутися щодо повернення або обміну товару?

У разі виникнення будь-яких проблем, які потребують повернення або обміну товару, будь ласка, зв'яжіться з нами через месенджери. Вам потрібно надіслати повідомлення, вказавши номер замовлення, контактний номер телефону (якщо він відрізняється від того, який ви вказали при замовленні), а також додати фотографії і детальний опис проблеми.

Також, якщо у вас є питання щодо повернення або обміну товару, ви можете звернутися до наших операторів за наступними телефонами (необхідно мати номер замовлення на сайті):

+38 (067) 620-16-37

Як можна повернути товар до магазину?

Важливо! Щоб уникнути непорозумінь або затримок, повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим оператором.

Ви можете повернути товар відправивши через транспортну компанію, яка доставляла ваше замовлення.

Хто буде оплачувати вартість доставки товару назад?

Якщо повернення або обмін товару здійснюється через неналежну якість або невідповідність товару замовленню, вартість доставки оплачує магазин. В інших випадках, вартість транспортних послуг сплачує покупець, але в кожному конкретному випадку ми приймаємо індивідуальний підхід до клієнта і приймаємо рішення, яке задовольняє обидві сторони.

Як і коли я отримаю повернення грошей?

Гроші за повернений товар будуть повернуті відповідно до способу оплати замовлення:

при онлайн-оплаті під час оформлення замовлення - на банківську карту або за допомогою накладного платежу при отриманні на відділенні транспортної компанії; якщо оплата була готівкою при самовивозі - готівкові гроші будуть повернуті готівкою.

Обмін товару або повернення грошей зазвичай здійснюється протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання поверненого товару.

Важливо: магазин не несе відповідальності за роботу банківської системи України, тому якщо виникають затримки з перерахуванням коштів на вашу банківську карту, будь ласка, звертайтесь до банку, який видав цю карту.

Чому треба чекати рішення щодо повернення грошей і як уникнути цього взагалі?

Для оцінки стану і вигляду повернутого товару зазвичай нам потрібно 1-2 робочих днів. Однак, якщо товар був доставлений до вас транспортною компанією, він може зайняти до 5 робочих днів, щоб досягти нашого складу. Будь ласка, врахуйте цей час.

Щоб зекономити свій час, дотримуйтесь наступних простих правил:

  • при отриманні товару від транспортної компанії, перевірте упаковку та товар на цілісність та зовнішні пошкодження. Вимагайте можливість перевірити товар від перевізника;
  • при доставці товару кур'єром нашого магазину, перевірте вміст замовлення з накладною.

Кожна нестандартна ситуація, що виникає під час обробки вашого замовлення, допомагає нам вдосконалити наш сервіс та знайти шляхи уникнути її в майбутньому.